torsdag 30 juli 2009

Bvc.

Idag är det bvc besök på listan! Väga, mäta och boka tid för vaccination. Min tjej borde väga runt 5,8 tror jag. Hon har växt stadigt med 250 gram i veckan senaste 5 veckorna. ska bli intressant o se hur lång hon har blivit oxå :) Idag gick vi upp vid 8, halv 9. Somnade allt för sent. Klockan 1 hade jag precis somnat men vaknar av ett antagligen Fylle-samtal från alexandra! haha. Svarade inte, men det lät som nåt liknande på telefonsvararen. :P
Usch vad trevligt jag hade det igår verkligen, måste fortsätta göra så. Blir så lätt att man bara låser in sig hemma och tror att d inte finns nåt att göra. Men det finns det, behöver inte vara nåt speciellt för det ska bli jätte kul :)
Jag drömde att jag badade och det var såååå skönt! imorrn e d augusti och jag har fortf inte badat! Förhoppningsvis kan ja göra det på fredag om d e varmt o fint väder :)

0 kommentarer: