torsdag 30 juli 2009

bvc

hon vägde iaf 5870 och var 60 cm lång nu, så hon växer fint..
Känner tyvärr inte för att skriva ett älskvärt och muntert inlägg just nu, är jävligt irriterad för att jag inte får soooova! Först ett hysteriskt utbrott vid matningen , sen ska vi sova för hon somnar till i famnen tillslut, men hon bara spottar ut nappen och blir arg för att hon har spottat ut den (!) vrider och vänder sig, gör inget annat än o ligger och sparkar på mig. gaaah, jag e skit irriterad, så pallar inte ens försöka sova längre. blir bara ännu mer irriterad när jag märker att d går åt helvete. unge! Så känner jag nu iaf. Va e problemet liksom?
Positivt inlägg va? Nej, men det skiter jag fullständigt i :) guuuud va ja känner mig positiv, hmm... tralalalalaal.

1 kommentarer:

Mamma sa...

On börjar bli stor tjejen =)
Casper är inte långt ifrån, han väger redan 5220 och är 57 lång...

Hoppas allt e bra, måste ses snart igen och ta en fika denna gång =) puss