tisdag 28 juli 2009

huh, patetiskt

kollade precis på real housewifes of newyork, hur roligt kan det vara att bara tänka på klass heeeela tiden? Deras liv går ut på att komma högre upp i societeten, få bättre status, vistas bland högklassiga människor. Det måste ju vara jobbigt, att leva upp till nånting man egentligen inte är? Att hela tiden spela ett spel. Bläää, ja skulle aldrig palla, fy vad tråkigt att aldrig kunna vara sig själv. Och hur mkt liv har man egentligen om man bara försöker leva upp till andra människors krav? nej, inget för mig inte.

Nu har havanna somnat iaf, får se om hon kommer vakna 5 imorrn igen, skulle dock inte förvåna mig om hon startat en ny morgon rutin. Aja, isf e d bara att vänja sig.. Men isf borde jag ha gått och lagt mig för en timma sen för att få 8 timmars sömn, jag kommer inte ens kunna somna 11. Somnat 12 2 dar i rad, det blir 5 timmar sömn om dagen. Men jag ska nog vänja mig :)

0 kommentarer: