måndag 27 juli 2009

Min älskade Enzo!







nu äter jag frukost för andra gången idag. Lyckades somna en timma med Havanna i soffan förut, mellan 8-9.



Pratade med Mattias nyss. Han hjälpte mig med Enzo i slutet av min graviditet. Sen flyttade enzo hem till Erik, eftersom det skulle bli för mkt för mig med en bebis och en unghund själv. Och han sa nu att han saknar enzo så mkt och vill så gärna ta hand om honom så länge vi vill, och det är så synd att det inte var tidigare, för han har det så bra nu, skulle aldrig ta bort honom från hans nya hem nu när han har det så bra :( Och det är verkligen synd att han inte kan ha honom, dom trivdes så otroligt bra ihop! Jag saknar min plutt otroligt mkt oxå, världens bästaste hund! Kommer aldrig kunna ha en bättre!!!

1 kommentarer:

Anna sa...

Kommer ni inte att ta hem Enzo igen? Inte ens när C flyttar hem ordentligt? :)