tisdag 21 juli 2009

Detta vill JAG.

bläää, jag har en skit kväll/natt. Gick och la mig för en stund sen, men gick upp igen. Jag e på skit kasst humör... Var länge sen jag hade en sån dålig dag/kväll. Det är inte roligt. Världens klump i magen och vill bara skrika rätt ut.
Jag hatar när det är så, jag vill vara glad jämt! Men det är väl totalt omöjligt, såklart.
Jag vill att allt bara ska vara normalt. Min vardag är inte normal. Jag får inte sova tillsammans med min sambo, jag får inte träffa honom när jag vill, jag kan inte göra några spontana saker med honom över huvudtaget, och det suger! Jag vet mycket väl att allt kunde vara 1000 ggr värre, och visst e jag glad för att vi ändå har det så bra, men jag vill ändå ha normalitet! Jag är väl inte mer än människa, som vill ha ett tryggt, stabilt och kanske lite förutsägbart liv åt mig och min dotter, och för min sambo för den delen.
Jag veeeet, det kommer bla bla bla. Men vore det inte konstigt om jag inte påstod att jag vill ha det nu? Kan man inte vara glad för det man har fast samtidigt vilja ha mer? Så är mina tankar just nu iaf.
Det finns fler saker jag vill ha.

  • utbildning
  • jobb
  • större hem
  • så småningom syskon till Havanna
  • körkort

Det var lite, men det som ligger på toppen av det listan just nu är normalitet.

0 kommentarer: