söndag 25 oktober 2009

För mycket att göra.

Älskar mammas köttfärssås :D
Ja som ni ser var det drygt en vecka sen ja uppdatera, jag hinner helt enkelt inte sätta mig ner här och tänka. Har huuur mycket som helst med skolan nu, först inlämningen e idag(?) en söndag, lie kontigt men aja. Och ja e inte riktigt klar än. Men det ska ja väl lyckas fixa snabbt. Nästa inlämning e om 4 dagar, och jag har knappt kommit halvvägs med den. Fy fasiken säger jag, det var mkt svårare än jag trodde det skulle vara. Pluggar så fort Havanna sover på dagarna, så jag vågar knappt gå ut, för ifall hon somnar ute så kan ja inte plugga på hela dagen typ... Haha. Hon sover ju inte så mkt längre så. Aja, bara jag blir klar med det, så får jag väl vara nöjd. Blir lättare efter nästa sommar, då jag kan sitta i skolan ist.
Så det är vad som e igång just nu, så jag har inte så mkt tid. Men ska försöka slänga in ett inlägg då och då :)

2 kommentarer:

Jennie sa...

Tack, jag försöker... :)

Marlene - Mamma till Ned sa...

Vilken sötnos!
Kul att få kladda lite :)