tisdag 13 oktober 2009

Prestationsångest

Morgonmys med morgonrock!

Kli kli i tänderna


Mys på promenad med mamma :)




Jag börjar redan få lite prestationsångest, vilket är mindre bra. Kanske för att han sa igår på Infot att man bör kunna avlägga 30-40 h/vecka till plugg. Och Havanna sover ca 3 h/dag och somnar runt 8. Så då kanske jag kan få ihop MAX 5 timmar/dag. Aja, det blir nog bra. Förutom att jag fortf inte fått andra boken, så jag kan inte ens börja med första uppdraget i den kursen. Äh, gnäll gnäll gnäll. Jag klarar det nog :) Smart som man e!
Dety är verkligen mörkt när man går upp nu på mornarna! Jag och Havanna vaknade runt 6, och det är ju verkligen kolsvart! Men det är ganska mysigt tycker jag =) Jag ska alldeles strax laga frukost till min pärla, havregrynsgröt med aprikospuré. Sen e d bvc halv 11. Vaccination och väg/mät. Intressant att se hur stor hon blivit.
Sen ska jag och älsk och H in till stan och registrera dop-presenter, kul!

0 kommentarer: