torsdag 1 oktober 2009

Harmlistor.

Har precis suttit med dessa listor. Blir ju nästintill halvgalen. Haha. Skriva upp alla jag irriterat mig på, ja det finns ju massor tänkte jag, men sen när ja skulle skriva så kom jag knappt på en enda! Men ett par har jag fått på papper. Och skriva upp vad det hotar hos mig, ja det var ännu svårare. Men alla har vi svagheter och rädslor. Vissa tycker jag ju att det är helt obefogat, jag har vare sig en del i det eller att jag gjort nåt fel. Men det stämmer väl inte. Har fått förklarat för mig att man alltid har en del i allt. Vad det än är. Så nu ska jag bara komma på det. Men fortsätter imorrn, annars kommer jag aldrig kunna sova.

Havanna sover så gott nu, och jag ska snart gå och lägga mig. E jätte trött!
Imorrn e d fredag, det betyder fredagsmys med älsklingen och lillan :) Älskar helger! Vi ska även ut till C's mamma och kolla in kyrkan till Havannas dop och käka middag :)

0 kommentarer: