måndag 19 oktober 2009

Helgen!

Jag har inte alls haft lust att uppdatera. Men nu så!
I fredags chillade vi hemma. Johnny kom över och vi käkade tacos och satt och snacka. Huuur trevligt som helst. Vi satt bla och diskuterade framtiden, vi har lite planer men dom behåller jag för mig själv :) Sen åkte C och J vid halv elva, C fick skjuts till Lidingö, skönt =) Och jag gick o la mig med Havanna men somnade inte förs 12, sen ville hon såklart gå upp kl 5. :S
Lördagen var härlig, vi tänkte ju gå på skansen men det regnade så mkt. Så vi bestämde att vi skulle se en utställning på Moderna museét. Johnny hakade på oxå. Vi såg Dalí Dalí hette den. Den var ganska bra =) Mkt kontig konst. Sen hade vi familjemys hela kvällen =) Somnade allt för sent. Men C tog ju Havanna på söndagsmorgonen så det var härligt! Det var min helg det, nu ska jag göra gröt åt lilltjejen :)

0 kommentarer: