torsdag 1 oktober 2009

Pics.

Igår så gick vi till pappi/morfar och käkade frukost, H var en aning arg när d var dags för gröt, fick jordens utbrott! Men det gick över tillslut.. Hon har blivit duktig på att få utbrott senaste tiden, men förhoppningsvis e d väl nån fas, kan man hoppas iaf. Det kan ju vara riktigt frustrerande ibland! Aja, igår på eftermiddagen drog vi till Willys och storhandlade, J skjutsade oss. vi handlade för ca 1500 och fick hem riktigt mkt mat! Sen packade jag in mat och C och J satt och snackade skit och passade havanna. Jag lagade Potatis och blomkål till havanna igår oxå, och fryste in, det blev faktiskt gott =) Trodde maten var slut som jag köpt, men i morse till min förvåning hittade jag 3 stora burkar längst ner i kylen :P Aja, får ta dom först.
Idag ska jag träffa sponsorn, så vi kan fortsätta och Havanna ska vara med sin pappa, och jag hoppas självklart på att det finns middag när jag kommer hem igen ;) Vi får väl SE.. Haha.
Annars har det inte hänt nåt roligt direkt. Väntar fortf på besked från skolan om jag får börja eller inte. 11 dagar kvar nu bara, så hoppas på besked snart!
Havanna sitter med mamma framför datorn innan läggdags :)
Hänger över kudden och kikar in pappa



Hos morfar igår, frukost!





0 kommentarer: