torsdag 8 oktober 2009

Tur att man inte fick tvillingar!

Idag har vi tvättat, oj oj oj vad mkt tvätt det var! haha. Emelie och Bobby kom över vid 11 precis när min tvättid startade så hon var kvar och passade H medans jag var i tvättstugan. Sen åkte hon hem till sig och skulle packa ur lite saker ur bilen så jag hade kvar Bobby hemma sålänge :) Och jag säger då det, tuuuur att man inte fick tvillingar! Haha. Det gick kanon, men det blir mkt o göra! Sen kom hon tillbaka och efter ja tvättat klart åkte vi till flemingsberg och hämtade min bok, väldigt snällt att jag fick skjuts! Stannade på citygross på vägen hem, Emelie skulle handla lite. Sen hämtade jag sista tvätten i tvättstugan. Lagom tills C kom hem :) Han satt faktiskt utanför och väntade när jag kom hem. Och jag har tjatat på han att han ska börja ta med sig nycklarna, ifall jag inte e hemma när han kommer, men nej. Men nu sa han att han faktiskt ska börja lyssna på mig ;)
Fick även lagad mat av sambon, gott var det! Han gjorde massa extra mat oxå så jag slipper laga imorgon! Gull.
Så dagen har vart full! Mest av skitiga kläder. Och imorrn e d helg igen, härligt! Och på lördag ska jag passa Bobby när Emelie ska tvätta, men som tur är e C hemma då, så då slipper jag ta båda barnen :)

Här är lite bilder från idag :)









1 kommentarer:

Memlan sa...

Men lite mysigt är det med två :)
Jag längtar faktiskt till att få skaffa en till :P
Har ju tyvärr ett problem att lösa först :/ Självklart jag ställer upp på dig gumman <3
Visst har vi världens sötaste och bästa barn :)
Puss o kram från oss <3