måndag 5 oktober 2009

två Heltidsjobb!

Hade ju fortf inte fått brev från skolan idag, så jag bestämde mig tillslut för att ringa och jaga dom. Efter mycket om och men så fick jag tag på dom. Och allt var i sin ordning, börjar på måndag! Skulle få papper hemskickat på onsdag, där det förhoppningsvis står lite mer info, då jag inte vet mer än att ja ska börja. Var ute och kollade lite på hemsidan förut och läste vad jag behövde för litteratur. Där stod även att man behöver ha headset och webbcam för att kunna läsa kursen? Varför då? Är det verkligen nödvändigt tro? Isf måste jag inhandla kurslitteratur (inte billigt!), headset och cam tills måndag, snacka om dyrt! Aja, va ska man göra.
Så e d iaf, hoppas att jag pallar trycket bara. Det blir ju heltidsstudier plus att jag är föräldraledig på heltid. Så det blir som två heltidsjobb kan man ju säga! Men jag vill vill vill klara det. Det borde jag göra, med lite hjälp bara :)

Har förövrigt en jäkla huvudvärk som inte släpper. sitter liksom i tinningen och trycker.. Har hållt på att natta dottern i 2 timmar! Höll på att bli tooookig. men nu sover hon iaf. Så jag ska väl oxå krypa ner alldeles strax. Godnatt på er!

0 kommentarer: