onsdag 7 oktober 2009

På-stan-dag!

Idag har jag hämtat ut hela TRE paket på posten! Ett från mamma, med en dress till havanna och ett bälte till mig, jätte fina! Och två paket från tradera. En morgonrock, ett par byxor och en fleecetröja, allt åt min lill-älskling! Sen åkte vi till stan och mötte C, köpte en sängmobil till Havanna, hennes andra funkar inte :/ Och la handpenning på jackan jag ska köpa!:)


Har även hämtat ut brickan till tvättstugan, så nu kan ja tvätta igen! Tvättid i morgon. Shit va mycket jag har gjort idag. Men dessvärre har diskhögen växt och inget är gjort här hemma, men så kan d va ibland :) Havanna e Btw med sin far i stan fortf, skulle träffa gudfar :) Så mamma får lite egentid, härligt! Nu ska ja stoppa i mig lasagne!



Denna fast svart.
Denna fast Rosa.

0 kommentarer: