lördag 31 oktober 2009

sängträning och ridning!

Jaha, nu är det vi som sängtränar här hemma. Havanna har ju tagit över min säng. När hon sover med mig får jag inte sova alls, hon bara sparkar mig och håller på heeela tiden, så nu ska hon lära sig att sova i egen säng! Det går faktiskt ganska bra, hon vaknar och vill ha nappen eller så har hon lagt sig på mage och blir arg, så då får ja gå upp och vända henne tillrätta. haha. Men som sagt, det går bra och hon är så duktig :)
Nu håler hon på att lära sig o krypa. Hon hat ställt sig lite upp i krypkläge. Hon krälar gansla mkt, så hon ta sig framåt sakta med säkert. Det går så snabbt! För 2 veckor sen ville hon inte ens ligga på mage. Och nu gör hon inget annat.
Idag ska hon va med pappsen, jag ska ut och rida med Malin från mammagruppen! Ska bli så kul, nog det roligaste jag gjort på väldigt länge. Det är ju mitt stora intresse, som är rätt svårt att underhålla i sthlm, speciellt om man har barn. Så det tackar jag henne för! Vi ska ha en barn och killfri dag i skogen :) Då kmr jag defenitivt få lite ny energi att alstra ut här hemma :)
Just det, fick VG på mina 2 första uppdrag! Grattis till mig!

0 kommentarer: