söndag 1 november 2009

Super helg!

Ja nu är det söndag och snart en ny vecka! Helgen har vart jätte bra! I lördags var jag ju iväg med Malin och red, herregud va roligt det var! Vi tog en tur i skogen, och i hästen var det krut! Det gick jäkligt snabbt när vi galopperade fram på skogsvägen, vilken känsla! Det var allt för länge sen. Och vilken träningsvärk jag har då. haha. Kan knappt röra mig idag, det sitter i både magen, benen ryggen och RUMPAN. haha. Bra träning med andra ord. Vi tog även en sväng på banan. Havanna var hemma med Christopher, de hade fått besök av hans syster Tova (som Havanna för övrigt fått sin andranamn ifrån) och hennes mamma. Vi fick 2 paket blöjor och en pysseltips-bok, tack snälla! Det hade gått hur bra som helst, såklart! Sen myste vi hemma hela kvällen bara. Havanna sov snällt i sin säng, HELA natten, för första gången :) Så mamma och pappa fick sängen för sig själva. Jag fick sovmorgon till 9, sen tyckte H och C att mamma hade sovit klart. Haha. Idag har vi haft besök av C's småsyskon och mamma, de hade med sin pepparkakor, bröd, juice och en TÅRTA, mums! Så vi hade myspys med massa fika. C åkte vid halv 8 tiden och jag har pluggat. Nu ska jag in och lägga mig, Havanna sover redan. Så godnatt och hoppas alla hade en fin helg :)

0 kommentarer: