torsdag 19 november 2009

Sviniiiiis.

Iår var vi o vaccinerade oss ju. Ganska mkt kaos, dom hade varken kösystem eller koll på nånting. Men tillslut fick vi våra sprutor iaf :) Havanna blev toksjuk framåt kvällen. Bara skrek när ja höll i henne, för hon hade så ont i kroppen, och 40 graders feber:/ Känner mig så värdelös när jag inte kan hjälpa henne.. Men idag mår hon mycket bättre, men märker fortf att hon har ont, men inte så mkt feber iaf :)
Jag fick VG på mitt senaste uppdrag oxå :D Känns skönt! Borde få VG i kursen, och det är jag supernöjd med isf.
Just det, fick åkpåsen häromdagen, och den är ju helt kanon! Bästa köpet alltså! Man kan öppna upp den helt så det blir som en filt man kan ha på golvet, skit bra om man e borta. Jag e supernöjd, så jag rekomenderar den verkligen! Den finns att köpa på babyland och på http://http://www.kopbarnvagn.se/. Billigt!
Vi får se om vi kommer ut nåt idag. Jag känner mig ganska sänkt fortf efter sprutan, men kanske tar en promenad till Coop iaf, köpa mat till Havvis, orkar inte ställa mig och laga idag tror jag. Igår gjorde jag förresten massa mangopuré till henne, usch vad gott det blev!

0 kommentarer: