tisdag 17 november 2009

Dopklänningen och Åkpåsen.

Härlig dag idag! Här mår vi bra :) Jag hittade en Farmor på internet som gjorde egna dopklänning, underbart vackra var dom, och billiga! Så därifrån har vi beställt våran. Gå gärna in på hennes "dopblogg" och kika ;) http://http//dopklanningar.blogspot.com/ . Rekomenderar henne verkligen, urgullig och trevlig, och jätte hjälpsam!

Tänker dock inte avslöja vilken klänning vi valde ;) Kort kommer senare.
Hoppas även på att åkpåsen kommer idag! Denna härliga har vi köpt.
Alex kommer hit idag oxå, ska bli supermys! Ska nog dra med mina 2 favorittjejer och köpa lite tisdagsgodis! Andra avenyn blir det ikväll oxå. Jag har även bokat en tvättid tills idag, måste tvätta lite iaf. Har sjukt mkt tvätt, så kan d gå :P
Känner mig väldigt glad nu, känns skönt! Imorrn ska ja försöka ta mig till bvc och vaccinera oss mot svinis. Var där igår och pratade men min sköterska och eb barnläkare, och dom sa att vi borde göra det så.
Och Havanna vägde 8,3 kilo och var 69 cm lång nu. Växer så d knakar! Det var ju 6-månaders kontroll och allt gick kanon! Plugget går fortf bra. Väntar på att få en uppgift rättad nu som ja lämnade in i söndags, hoppas på bra betyg igen! Men det är som sagt mkt att göra, hela tiden. Men idag ska jag bog ta en paus. Njuta av tillvaron :)
Hoppas ni andra mår lika bra som vi gör :)

1 kommentarer:

Anna sa...

Supersöta dopklänningar. Ska bli kul att se bild sen :) När ska dopet äga rum?
Hoppas ni får eran åkpåse snart, börjar bli kyligt ute så den sitter nog inte i vägen :)
Kramar Anna