onsdag 25 november 2009

Sluta blogga, börja laga!

Som ni ser har det inte kommit många uppdateringar, och det finns en anledning. Dels för att jag har inte så mkt tid att sitta och skriva. När Havanna sover på dagarna försöker jag plugga, och kvällarna är jag oftast för trött. Men sen har jag funderat ett tag på att sluta blogga. Vet inte om jag vill dela med mig av vårat liv längre. Det är roligt, och har alltid tyckt det är ett bra sätt att få ner tankar o funderingar, men jag vet bara inte längre. Jag ska fundera ett tag till så får vi se!
MEN. Det finns alltid ett men ;) Som flera säkert vet så gillar jag starkt att laga mat och prova nya saker. Så har funderat på att starta en matblogg ist. Där jag isf lägger upp recept och bilder på mat jag tycker blir riktigt bra. Då blir det inte så personligt, utan mer en liten hobby bara :) Skulle det funka, vad tror ni? Skulle DU vara intresserad? :)

1 kommentarer:

Isabelle sa...

haha, ja i knoow, jag behövde bara få det ur mig haha. nu e jag lugn!! haha tack gumman

hur ere med dig då? allt bra med plugget o så?

ja, hoppas vi hinner ses!! vore as kul o ses hos nån av oss, elysia har ju börjat kuta iväg, vore kul o se henne o havnna tillsammans!

kram!!