söndag 8 november 2009

Helg, mat och bröst.

God kväll! sitter här nu och funderar på om det kanske e dags o sova. Tycker inte jag gör annat än att gå o lägga mig, dagarna bara flyger förbi. :S Idag har det vart en lugn dag, vi har haft det mysigt hemma hela familjen, Christophers första farsdag :) Han lagade faktiskt middag till oss, supergott blev det! Och jag lagade mat till Havanna. Hade köttfärs i frysen så jag lagade frikadeller och med potatis, egen vitsås och broccoli, inte illa! Och hon gillade det såklart. Första gången jag gjorde frikadeller, duktiga jag :) Finns dessutom lite portioner i frysen! Jag försöker verkligen att laga egen mat till henne, och det har gått bra hittills, har blivit en burkis då och då, men inte ofta. Känns skönt att vänja henne från början med mammas mat. Hon kan ju inte äta burkmat resten av livet ;) hon får ju oxå riktig gröt varje morgon med färsk mixad frukt. Känns skönt att veta att hon får det bästa! Och dessutom är det roligt att göra :) Inget illa om burkmat, det är skit smidigt och innehåller absolut inga konserveringsmedel eller tillsatser, men färsk mat måste ju ändå vara bäst.
Nej nog om mat. Ska försöka ta tag i det här med brösten oxå! just det, jag vill göra en bröstförminskning. Har ju onormalt stora bröst, varken snyggt eller skönt. Så ska se om det går att få igenom genom landstinget med tanke på att jag har besvär av dom. Så ska försöka ringa imorgon. Men nu måste jag sova :)
Godnatt!

1 kommentarer:

Carro - Bebis i magen ♥ sa...

Ja jag bär i princip inte alls så mycket nu.
Kanske någon matkasse med mindre saker i som inte väger så mycket.
Annars är min pojkvän en packåsna just nu :) KÄnns riktigt bra, haha. Nerå, nu ska jag inte vara dum. :)
Men han är jätte snäll! :)

Men känns så jobbigt, för hela tiden när jag sitter, står, vilar så kommer de ändå utan att jag ens anstränger mig. Men får vila vila vila...