lördag 7 november 2009

Pics.








Bjuder på ett par sköna bilder!
Havanna har fått världens härligaste jacka, köpt i Paris. Den är urläcker och jätte mysig, tack för den =) idag har vi haft det mysigt. Havanna var hos morfar ett par timmar på dagen, så jag och C hyrde drag me to hell, det är ju mörkt så tidigt nu så då kan man se på skräckisar:P Jag tyckte självklart att den var bra. Men usch vad jag saknade min goplutt! Så vi skyndade oss o hämtade henne =) Och hon hade haft det så bra, hon gillar verkligen morfar.
Imorrn e d farsdag oxå! Få se vad vi ska hitta på till lilla pappsen då :P
Jag är för övrigt riktigt trött, tycker aldrig jag blir pigg längre. så jag ska lägga mig o sova lite nu =)


2 kommentarer:

Jennie sa...

Tack du ! :)

Carro med bebis i magen ♥ sa...

Hade du? Stackare :(
Vad gör man åt de då? Ingenting :(