söndag 29 november 2009

Underbar helg!

Ska alldeles strax gå och sova, men tänkte slänga in ett par rader.
Helgen har ju vart den bästa på länge! I fredags lagade vi veggo-tacos, min kära karl e ju numera vegetarian. Har han ju vart nu ett tag iofs. Köpte kex och ost oxå, så gott! Så i våra magar har det inte funnits varken godis eller chips denna helg :)
Havanna sov till 9.15 på lördagen, hur skönt som helst! Hon har dock kommit in i någon period igen då hon vägrar o sova själv. Vaknar hela tiden och kan inte somna om, så d va lagom trångt i våran 1.20 säng. c's axel låg i princip över min kropp hela natten. föreställ er. Haha. Lördagen var härlig! Bror kom över, och vi lagade hamburgare, sen åkte jag och C till stan och Havanna och var med morbror :) Vi såg new moon på bio, skit bra precis som den första filmen. !
så otroligt skönt att komma iväg o göra något bara vi 2, och inte bara vara mamma och pappa hemma. Men gud vad lillrumpan var saknad, desto mera mys när vi kom hem. Och idag har det vart en lugn hemmadag med en stackars tjej som har vart riktigt dålig i magen, så imorrn blire o ringa bvc. Det är riktigt illa alltså =/
Nej nu ska jag in o trängas i sängen med min lilltjej :)
Godnatt :)

1 kommentarer:

Carro - Bebis i magen ♥ sa...

Ooh, okej då ska vi ladda upp med massor av bodysar, ska de vara i samma storlek eller olika storlekar? Just dom där "10" bodysarna? :)
Okej, ska genast skriva upp alla salvor ni har rekommenderat ;D
Gud vad de är mycket man ska ha, man blir helt förvirrad tycker jag ;D Hahha^^,

Tack så jätte mycket för alla råd :D