tisdag 2 februari 2010

Alldeles för litet..

Lägenheten var på tok för liten, för den hyran iaf. Så det var jäkligt synd.. Men men, bara kolla vidare. Blir tookig snart.
Annars har det vart en lugn dag, fick pulkan idag som Ingela var iväg igår o köpte till oss, så himla snällt! Så nu ska det åkas pulka! :)
Havanna e fortf skit hostig. Var inne på apoteket och frågade efter hostmedicin, men hon verkade tycka ja va konstig som trodde det fanns till så små barn, sen när ja gick ut därifrån gick hon fram till fönstret och stod och tittade på oss. ? aja.. Kanske tyckte jag var så het.
Idag fick jag mina glasögon, som jag aaaldrig kommer komma ihåg att använda, haha. Hur ska detta gå? men jag ska försöka komma ihåg.

2 kommentarer:

Daniela sa...

nej det är torsdag

Anonym sa...

tiden går så sakta