torsdag 18 februari 2010

Sjukling

Jag dör nästan. Jag är så äckligt sjuk. jag hatar att vara sjuk.
Det hela började med att jag vaknade igår morse och var så grymt trött. gick upp med Havanna och la mig lite ner på soffan medans hon lekte och märkte att ögonen trillade ihop! Vilket aldrig har hänt förut hur trött jag än vart när Havanna har vart vaken. Sen började jag må illa. Skulle plocka upp Havanna tror jag och då slog det till. Bara att sätta sig i badrummet, magsjukan har kommit till oss också.. Havanna undrade lite vad det var som hände, kollade lite konstigt på mamma, sen försökte jag hålla mig vaken medans hon var väldigt snäll och kunde leka snällt på golvet. C kom vid 1, då gick jag och la mig, sov till 7 imorse när Havanna skulle upp. Illamåendet har försvunnit idag iaf och jag har fått i mig lite mat. Men känner mig toksjuk!
Ont i heeela kroppen och kan knappt vrida huvudet. C åkte vid 6, jag sov innan han åkte, men ska lägga mig nu igen och hoppas på att det är bättre imorrn.
Jag blir så nervös att det inte kommer gå över, ska ju operera mig på tisdag, vilket jag inte kommer få göra om jag är sjuk såklart.. Perfekt

Och vad skulle jag göra om jag inte hade haft min andra underbara älskling? Jag hade aaaldrig i hela världen klarat av att hålla mig vaken igår, så härligt att ha någon att luta sig på när man inte orkar själv. Tack.

Godnatt!

0 kommentarer: