onsdag 10 februari 2010

Det bara ringer....

Nu har jag lyckats få iväg hyllan, kom en kille och hämtade den snabbt iaf.
Så sorry Carro, den finns inte kvar :/
Byrån har det ringt hundra pers på känns det som. Men den är bokad, imorrn halv 5 ryker den, fy vad skönt! Känns så otroligt onödigt att flytta möbler som vi ändå inte ska ha kvar. Nu är det bara soffan kvar. Men det kommer en och kollar på den imorrn, och om inte hon skulle ha den, så var det en annan tjej som skulle komma. Så det blir antagligen såld i dagarna. MEN, då måste jag relativt snabbt hitta en ny soffa. Vi får se hur det går. Haha. Sitta på golvet är ingen höjdare precis..

Annars så har det vart en lugn dag, plockat lite som vanligt, finns lite o pyssla med. Jag, christopher och havanna tog en promenad till coop och handlade lite, hem o laga mat, åt, busade med lillskruttan innan läggdags. Sen hjälpte jag C att plugga faktiskt. vi läser ju samma kurs just nu, men jag på distans och han i skolan, dessutom har vi inte samma böcker, men vi lyckas hjälpa varandra ibland ändå :)
Nu längtar jag bara till helgen, usch så skönt det ska bli. På fredag går vi antagligen upp till Ingela och Johan och har playdate. :)

Puss på er!

0 kommentarer: