fredag 19 februari 2010

Alldeles lagom, eller lite för mycket?

Precis lagt ungen. Ungen som heter Havanna. Och efter jag lagt henne så kan man plocka bort alla leksaker, sätta på vattnet på spisen eftersom vi ska äta potatis och fisk idag, plocka bort resterande saker från borden, sen hinna sätta sig här en stund tills jag hör vattnet koka över på spisen. Full rulle med andra ord.
Va sjutton gjorde jag innan jag fick barn kan man fråga sig? Haha, ingen aning.
Ska dessutom hinna kolla på en film, -fängelsemedalldelesförmycketvåldfilm. Som Christopher valde förövrigt. Som jag sedan ska recensera till svenskan- på en ljudfil. huuua.
Men jag trivs, alltid finns det något "vettigt" att göra i alla fall.
Och den stora frågan till helgen är hur sjutton vi ska hinna städa ur gamla lägenheten? Jaa, när ska vi göra det. Jag är ju fortfarande inte helt pigg så att säga, sen skulle vi ju bada med barnen oxå. Som sagt, finns alltid något att göra.

0 kommentarer: