lördag 6 februari 2010

Flytt.

ja, nu har vi bestämt oss i alla fall för att ta den där lägenheten. Haha. Den är som sagt bättre än den här, så vi gör så sålänge. så får vi se hur det blir i framtiden. Vi vill ju gärna hitta en trea, men i det här området är det näst intill omöjligt, om man inte vill punga ut 8-9000. vilket jag inte vill iaf. Men det är ett senare bekymmer.

Igår var vi hos Ingela, vi som kvar där. Hon var barnledig, så havanna kunde ta Felicias säng, hur praktiskt e inte det då :) Vi såg en skräckis, The uninvited, den var bra faktiskt, inte allt för många skräckisar som e d :)'
Nu kommer havanna och försöker ta över datorn. Hon går ju runt överallt nu, så roligt! hon måste ju självklart hålla i sig i något, och favoriten är tv-bordet.

Det var någon som undrade vad landstinget har för krav för en bröstförminskning. Jag vet inte exakt alla krav, det finns ett par st. Men volymen på brösten ska gå över 800 ml. Sen ska du ha besvär, så som ryggproblem och ont i axlarna. Men den kirurgen jag gick till frågade inte ens om jag hade besvär, så jag tror även att det hänger liiite på vilken kirurg man väljer, men Storleken är den mest avgörande faktorn. Sen mäter dom även brösten, vart dom sitter och massa sånt.
Hoppas du blev lite klokare. Om du bor i sthlm rekomenderar jag plastikkiruggruppen, det är en privatklinik som har vårdavtal med landstinget, så då kan du ringa direkt dit i´st för att gå via vårdcentralen.

2 kommentarer:

Isabelle sa...

Åh vad kul! Grattis! :D Härligt! Hur stor är den osv?

haha, jag tror inte att kirurgen behövde fråga, du som är så smal o har så stora.. haha, hon visste nog att du hade besvär, men ändå! hah

kram!

Anonym sa...

Tack för svaret :)