måndag 22 februari 2010

Oj vad skönt! Har ju försökt få tag på läkaren idag angående min förkylning. Blev ju tvungen och kola om jag fick operera mig. Ringde sjukhuset, men de sa att jag måste kontakta min kirurg för en bedömning, fick då hennes mobilnr vilket visade sig vara hennes privata nummer. Så nu äntligen har hon ringt upp.
Det man inte fick ha var

  • sjukkänsla
  • feber
  • halsfluss

Och jag känner mig ju såklart förkyld, men inte sjuk sjuk, så att jag måste ligga i sängen, feber har ja då inte, och inte ont i halsen heller. så hon tyckte det lät bra! "fortsätt med alla förberedningar så kommer du in imorrn så får jag kolla på sig". Sagt och gjort, sängkläderna och handdukarna e bytta. Nu ska jag ta en dusch med min descutantvål-som jag förövrigt hade glömt att köpa! Panikringer Ingela som är som en räddande ängel och sätter sig i bilen och åker o köper det åt mig. Guld!
Så imorgon blir det ännu en skön dusch med den där tvålen, sen en STOR frukost kl 7, med typ 7 liter vatten. Eftersom jag inte kommer varken äta eller dricka något mer förs jag vaknar igen på kvällen eller onsdagsmorgonen. Och jag som alltid blir törstig när ja inte kan dricka. Som i affären, varje gång jag har vart på coop, såå långt från vatten så blir ja sjukt törstig! Så det ska bli intressant och se hur det kommer gå imorgon. Kanske får panik. Haha.
Just det, ska ju ta mig dit med. Det är ju fel på SL, grattis, det kom snö i år med liksom. Överraskade? verkar som det..

0 kommentarer: