tisdag 23 februari 2010

Så kan det gå!

Min jätte stora frukost jag hade planerat att äta idag bestod av 2 rostmackor och en snus.. Haha, så kan det gå! Var inte ett dugg hungrig! Sen har jag hävt i mig 2 stora glas vatten och hoppas på att jag inte kommer bli törstig .
NU börjar jag faktiskt bli lite nervös, uscha.. Men det kommer nog gå bra =)

Havannas nya favoritplats är ugnen. Hon bara älskar att stå och jucka (?) mot den. Haha. Min lilla tös, hon ser bara för rolig ut. Igår använde hon sin gåvagn för första gången. Hon ställde sig upp och tog tag i handtaget och började vandra runt lite. Trodde hon aldrig skulle börja använda den.
Drog förövrigt ett varv med snabeln igår, och moppade efter det. Rena golv och rena sängkläder är nog bland det bästa som finns! Skönt att ha laddat upp med ett rent hem, sjukt mkt mat i kyl/frys/skafferi, ren tvätt, och allt annat innan operationen. Härligt!
har dessutom lite samtal att ringa idag, kommer bara inte ihåg just nu vart det var.. Hmm..
Ha en härlig dag!

0 kommentarer: