onsdag 10 februari 2010

Säljes!

Havanna på sitt favoritställe ;)

Havanna tröttnade på vårat eviga tjat

Soffan som ska bort.


Hyllan och byrån som ska bort.


Det är mycket som ska hinnas med nu. Packningen är i full gång, förhoppningsvis får vi nycklarna redan i helgen, så slipper det bli så stressigt sen.
Soffan ska säljas, även byrån, soffbordet och hyllan. Men det är så många skumma männsikor som hör av sig så jag tröttnar nästan. Antingen ska de köpa soffan för 40o (!?) eller så e d nån som vill att jag ska sätta mig och köra alla möbler gratis dessutom.
Hoppas iaf på någon vettig människa snarast.
Dessutom måste jag hitta en ny soffa, inte innan jag sålt min, men heller inte flera dagar efter, för vart ska vi då sitta? Puh. Haha. Snälla Ingela och Johan har iaf erbjudit sig att hjälpa mig o köra när jag hittar en soffa, så himla snällt. Skönt att se att det finns godhjärtade människor runt en också. Kanske är karma.

Havanna trivs i stöket nu iaf, finns massa roliga saker man kan pilla på och många kartonger och ställa sig vid, haha :) Min lilla flicka, som är så stor nu!




0 kommentarer: