lördag 20 februari 2010

tlöööööööötttttt..

Igår kväll när jag och älsklingen låg och kollade på film, en riktigt sugig film dessutom, Bronson. Se den ej. Så börjar jag må sådär hemskt dåligt igen. När ska det ta sluuut.. Fick lite kill på fötterna som jag äääälskar iaf. Haha. Och myste med mitt snorpapper och slöåt lite godis.

Sen fick Christopher natta mig innan han skulle gå, kände mig nästan som Havanna borde känna sig varje kväll, haha.
Idag känner jag mig bättre, bara riktigt tok förkyld! Och min första tanke kl 7 imorse var hänga tvätt! Torka golven! Lika dålig på att vila som vanligt. Men jag skiter i tvätten faktiskt, skiter i golven med. Skönt :)
Jag tänker ta en lugn innesittardag idag och mysa lite med Havanna och pussa lite på christopher när han kommer hem. Ska bli riktigt skönt.
Nu står Havanna och spottar och sjunger och tycker inte jag ska sitta här längre, så Ha en bra dag!

0 kommentarer: