söndag 21 februari 2010

Vad är detta!

Jag är så irriterad för att jag inte blir frisk! 2 dagar kvar till operation.. Så jag får väl ringa dom imorgon och rapportera läget, så får jag se om jag har kvar min operationstid! vilket jag betvivlar starkt. Så typiskt alltså. grr.
Annars så har jag sjukt mkt plugg att göra klart, jag e bara för seg när det kommer till den biten! fy på mig, måste bli bättre, bätttre bättre!
Satt precis och hjälpte christopher lite med hans, men d gick väl sådär, han var mest irriterad för att det inte fastnade, och jag kände mig lite småirriterad för att jag faktiskt hade kunnat ta den tiden och ägna mig åt mitt eget skolarbete om det ändå inte uppskattades.
Har iaf suttit och letat lite fakta om australiens infödingar till Engelskan..

Annars så har vi hunnit med att både tvätta och storhandla idag! riktigt skönt att det är gjort, så nu kan jag lägga mig med gott samvete, godnatt :)

0 kommentarer: