söndag 20 september 2009

Årets bästa helg.

Det har vart lite dålig uppdatering i helgen, men jag har bara ägnat mig åt min underbara familj och haft det supermysigt!
I lördags kom ju Ellinor och Tommy över och käkade middag, det var huuuur trevligt som helst! Ska göras om snart! Vi hade jätte roligt, satt och snackade skit om allt o inget. Även fast dom inte har barn har vi otroooligt mkt gemensamt, så kul :)
Sen åkte dom vid 8 och havanna somnade vid halv 9. Sen myste jag och älskling resten av kvällen och njöt ordentligt av varandras sällskap! Det är verkligen behövligt ibland, att bara ta vara på varandra, det stärker förhållandet så väldigt mkt tror jag. Vi somnade väl runt 1 tiden. Havanna vaknade upp kl 4 och var hungrig. Christopher tog henne då och matade henne så jag fick sova vidare, sen kom dom o la sig igen. Sen vaknade hon tydligen strax innan 8, Dom lät mig sova ut idag, så dom tog en promenad vid 8 sen myste dom i soffan medans jag låg och sov :) Blev väckt vid 11 tiden av En underbar pojkvän, en fantastisk liten bebis och kaffe :D kan inte bli bättre. Och idag har vi träffat Johnny, vi var ute och promenerade och gick och fikade alla 3 plus havanna. Sen gick vi till coop och handlade lite mat och flaska och nya nappar till havanna. Sen har vi bara myst här hemma :) Så var hela min helg iaf! Helt underbart har jag haft det :)

0 kommentarer: