onsdag 9 september 2009

ingen uppdatering

Ingen uppdatering ingår = fullt upp!
Jag och havanna begav oss ut kl 9. Mötte elina o ebony, tog en promenix till aspuddsparken, fikade lite o snackade medans ebony sprang runt o kollade på alla djuren :) Isabelle och Elysia kom ner oxå, dom bor ju jätte nära där, så vi hann prata lite oxå, Elysia har blivit så stor! Hon e så söt o go :) Det är ju bara 2 månader mellan henne och Havanna så dom kommer leka bra när dom blir runt året :)
Sen gick jag och Elina upp mot telefonplan igen vid halv 12 tiden. Åkte till gärdet till mitt gamla jobb på WKB och åt lunch! :) Sen väntade jag där på at alex skulle sluta, sen följde hon med oss hem!
Vi kollade på andra avenyn och idol, så jävla bra!! satt o snackade och hade trevligt som bara vi kan ha :) haha. Hon sov kvar såklart och gick nyss till jobbet.

Havanna vaknade inatt kl 1 ! Och ville äta, d har hon inte gjort sen hon var 5 veckor liksom, Sen vaknade hon halv 6 typ.... Så ja e lite trött idag. buuuhuäää...
Idag e planen att gå till öppna förskolan med Isabelle! Sen ikväll ska jag på möte som vanligt!
Nu ska ja fortsätta dricka mitt kaffe

0 kommentarer: