fredag 18 september 2009

Tidigt igeeeeen :S ingen sömn!

Idag vaknade lillan kl 5 igen! Eller hon vaknade ett tag innan men jag kollade på klockan 05.00.. Jag blir galen. Haha. Hon har blivir morgonpigg! Och så sover hon ju inte lika mkt på dagarna längre, så inte lika lätt att sova ikapp.. Nog om det.
Vi har mest bara chillat idag, e allmänt seg. Dock har vi precis diskat. eller jag ahr och havanna har suttit i stolen och kollat in mig när jag sjöng och dansade för henne under tiden. haha. Tokmorsa.
Snart kommer Christopher hem, det ska bli såååå skönt! Kanske gå och fynda mer barnmat på coop, för man kan ju alltid frysa in! :D Och d e dom hon gillar oxå. eller hon har ju inte dirket fått nåt hon inte gillar, eller rättare sagt hon e en matgris som sin far..
Vi ska nog bara ta d lugnt idag/kväll. Imorrn kommer Ellinor och Tommy hit. vi ska käka mat och spela spel, ska bli sååå roligt! Tror jag ska laga min Mangokyckling med bulgursallad och mangodressing, så jävla gott!

1 kommentarer:

Anamaria sa...

sv: ja verkligen, det är jätte kul att det har fungerat så bra för alla.
Fast jag var nojig första natten haha!