onsdag 23 september 2009

Full rulle.



Idag har det vart fullt upp! Havanna vaknade kl 03.44, ja ni läste rätt! helt sjukt. Men jag totalvägrade gå upp! matade henne i sängen och försökte mysa/sova med henne, men icke ville hon det. Men fick ligga kvar länge iaf, men inte fick man sova.
Sen vid 10 tiden kom Emelie och Bobby hit. Vi åkte till skärholmen, hon skulle framkalla foton. Sen kollade vi på vinterkläder, och jag köpte en jätte fin overall till havanna!

Som ni ser e den lite stor nu, storlek 74. Men hon ska ha den hela vintern e d tänkt så om 2 månader kommer den vara perfekt! :) Skit mysig o varm. Fleece foder inuti. 299 kr på hm, skit billigt! Fanns för pojkar oxå :)

Sen var tanken att vi skulle till öppna med isabelle och elysia, men det drog ut på tiden så vi var inte hemma förs halv 3 :( Jätte tråkigt, men vi ska defenitivt dit nästa vecka! Föööörlåt!!

Sen kom C hem och lagade mat till oss :) Sen tänkte jag bara vara hemma hela kvällen, möte idag ju men jag kände att jag inte orkade med tanke på att vi var uppe så tidigt, men då ringer Ellinor och säger att hon kommer och hämtar mig, så då åkte jag ändå :P Fick skjuts hem oxå, tack snälla! Så nu e ja hemma, och borde ha somnat för länge sen, men måste varva ner först. Så nu säger jag godnatt! :)

0 kommentarer: