måndag 28 september 2009

Drömmar och lite mera frys

jag somnade igår tillslut, vid 22 tror jag. Varje gång jag ska sova är det som att någon trycker på en knapp, " nu jävlar ska det tänkas, tänk på allt du gjort idag och allt du inte hunnit gjort, tänk på allt du vill göra och inte kan göra HAHA " typ.. Så det är inte det lättaste att somna med min jävla nöt till hjärna. Tillslut låg jag där och faktiskt sa till mig själv att " nej nu fan får du ge dig, du ska sova inte tänka, hur 17 ska du klara av att gå up i morrn va??" och vips så slocknade jag efter det ;) Tror jag har 2 personer i skallen ibland, läskigt.
Drömde att jag skulle shoppa en jacka, kommer inte ihåg drömmen, men det var en blandning av en läskig dröm och att jag skulle hitta en jacka. Tror vi rymde från nåt/nån, men under tiden tänkte jag att jag skulle passa på att hitta en jacka. Så det är väl mitt undermedvetna sätt att säga, KÖP EN JACKA FÖR HELSKOTTA. Annars dör du eller nåt. Haha, så jag ska göra det.
Havanna ligger brevis mig och sparkar på mig som fasen. tror det luktar bajs? nej, det var det icke, men näsa säger bajs. Igår när jag satt här luktade det fan bajs oxå. Undrar om jag kanske i min förvirring lagt en bajsblöja under soffan?? Vem vet, vad som helst kan hända när man inte får sova.

Just det, frysen! Sen igår har jag gått och öppnat den kanske 10 ggr, bara för att få se hur tom den e. Och höra suset när dörren sugs igen så det blir vakum. Varje gång den sugs igenh blir jag så glad, den funkar liksom! Sen kom jag på mig själv o stå o tänka, "undra om alla har en cool frys som suser när man stänger den, undra om folk skulle tycka min frys var häftig". Så det är det coolaste i mitt liv just nu, en susande frys som e tom och till coh med kall som en frys ska vara :D

0 kommentarer: