måndag 28 september 2009

Räkningar och mammagrupp, med en pappa.

nu har jag precis betalat alla räkningar, så segt, man känner sig lika munter varje gång. Hoppas jag fick med alla, men det märks när det dimper ner påminnelser i brevlådan sen ;) För varje påminnelse blir det mer ränta, undra hur mkt ränta jag betalat genom åren, för jag lyckas alltid glömma nån räkning, eller så tror jag att jag har betalat den, men så kommer den roliga räntan! Shit vad mycket dom tjänar på folk som e lika glömska på mig, massa massa pengar! Kanske skulle starta ett sånt där företag som köper andra företags fakturor så kan man ta massa ränta från dumma människor som mig själv . Haha.

För övrigt så kom vi hem från mammagrupp för en timma sen, där det för övrigt var en pappa med idag :) Alltid trevligt, men han kanske kände sig lite ensam. Sångstunden uteblev, havanna låg ist och sjöng ensam medans alla andra bebisar sover. eller sjöng o sjöng, hon låter typ som du skulle tänka dig att lochness monstret skulle göra. grhuuuuuaaaaaooooh. Sen satt hon och åt majskrokat i barnstolen men blev så arg när den var slut att hon studsade fram och tillbaka och försökte äta bordet, ända tills hon skrek så högt av frustration för att det inte gick. Men vi hade trevligt :)

Bilden togs häromdagen. Chill i soffan.

0 kommentarer: