onsdag 2 september 2009

Nya rutiner och smakisar!

Nu har min prinsessa somnat för natten :) Hon somnar OFTAST mellan 7-8 på kvällarna och vi går nästan alltid upp halv 7. Man märker efter ett tag att hon ändrar sina rutiner ibland. Förut gick hon alltid upp mellan 8-9 och somnade typ mellan 8-22. Men nu är det här den nya tiden, har vart det ett par veckor :) Hoppas inte hon börjar gå upp ännu tidigare, jag är ingen tidig morgon människa. haha. Men annars får man väl ta o bli d ;)
Jag börjar iaf bli bättre, jag tror jag kommer vara frisk imorrn. Då ska vi till stan o träffa C och fixa present till hans lillebror Felix och hans andra lillebror Sixten som båda fyller år i helgen.
Vi har satt datum för dopet nu, det blir den 23 oktober :) I knivsta, det är så fint där ute, så ska vi ha mottagning i Camillas hus (havannas farmor). Kommer bli kanon! Måste fixa dopklänning och inbjudningskort. Skulle helst vilja ha en dopklänning från släkten, men TYVÄRR finns det ingen på nåns sida :( C's syskon e inte döpta, och min dopklänning har min mormor, så den lär man aldrig få se.
Åh, vi ska snart börja med smakisar till havanna, det ska bli såå roligt! Får se vad hon tycker om det, men jag tror hon kommer tycka om det :) Ska börja med Potatis och morot tror jag :) Koka och göra puré och blanda med lite ersättning först så hon får det söta oxå.
Vet någon vart man kan köpa ett sånt "bord" man sätter fast på barnstolen?? Måste hitta det..

0 kommentarer: