tisdag 29 september 2009

hjärndöd

jag vet inte riktigt vad det var jag skulle skriva. Huvudet ligger kvar i sängen tror jag. Havanna vaknade självklart när jag skulle lägga mig och sova, men vi somnade tillslut vid 23-23.30. Och hon vaknade nångång mellan 4-5. Yey! Dricker för tillfället kaffe, som jag alldeles snart kommer vara feting beroende av, så mkt som jag dricker. 3 koppar dirket när jag vaknar, och sen fortsätter det lite under dagen, fika ute, fika hemma, fika mammagrupp osv. Men håller ju kroppen gåendes iaf! Dessa jäkla fikor.

Ska för övrigt försöka ta mig iväg och handla mat idag och bunkra upp min nu fungerande frys som jag e så stolt över. haha. Spendera mera pengar kan man ju kalla det för oxå. Men det är ju till nåt vettigt iaf.
Nej känner att det börjar bli tråkigt, så jag slutar nog nu!

Just det, kollade runt på babysim kurser igår. Kostar ca 1400 för 7-8 alá 30 min. Dyrt eller rimligt, vad tycker ni?

0 kommentarer: