onsdag 16 september 2009

godmorgon

"hoppas hon vaknar nu när jag skriver". Så skrev Isabelle i en kommentar om mitt förra inlägg igår. Och hon vaknade :D haha så jag får väl tacka isabelle för kommentaren ;) Hon vaknade faktiskt och var vaken till 21-21.30. Sen upp och äta vid 1. hon har ju börjat vakna på natten igen o vill äta. men men. Sen sov vi till 6.45.
Idag måste jag fixa med massa papper och skit. Jag måste gå till en bokhandel oxå och skaffa ett andrahandskontrakt.
Jag hade fått 3800 in på kontot i morse, det blev jag glad för! Ekonomin e ju i botten just nu, så dom var efterlängtade.
Kanske öppna förskolan idag? Skulle isf dit med isabelle, men hon kunde kanske inte. och jag har ju massa saker jag måste fixa idag så vi får se! Men vore ju trevligt om man hann förbi en sväng!
Nu ska jag ta lite mer kaffe :)

0 kommentarer: