måndag 7 september 2009

Städdag!

Oj oj oj. Idag har vi hållt igång! Tvättat upp ALL tvätt. så jäkla skönt! Har vikt en massa oxå, nu e d en säck kvar som ska vikas in. Puh! Fixat iordning havannas säng. Den har mest fungerat som avlastningsplats för våra kläder och kuddar och dylikt, eftersom hon inte har velat använda den. Men nu bestämde jag mig för att d var dags, nu när hon kan sova ensam utan att vakna. Det har fungerat skit bra, hon sover som en stock i den, hon ligger faktiskt där precis just nu och sover, som hon gjort ett bra tag! Vi har oxå vart och handlat till middagen, det blir gott! Förberett allt, så d e bara o fräääsa på när älsk kommer hem! Ska ge havanna gröt oxå, C köper med sig det hem. blev banangröt. Ville helst börja med vanlig så att hon äter det först, men det fanns faktiskt inte! Så det får bli med banan. Men hon lär äta vanlig iaf som det lilla matvraket hon e ! haha. Igår när hon åt morot blev hon så jäkla arg efter ett tag, jag trodde hon hade ont först, men hon blev bara så frustrerad över att d inte gick så snabbt som det gör när hon får flaska, HAHA. Mitt lilla matvrak ;) Nu ska jag diska tror jag :)

0 kommentarer: