söndag 27 september 2009

Lidingöloppet

Jag och havanna chillar på konstgräsplanen






Christopher innan start

Christopher klar. På g hem till en god pizza! Suverän min btw :)



Igår hann jag inte blogga. Som sagt, C sprang ju lidingöloppet igår, så vi var ute hela dagen. Och han kom i mål :) Vi satt ute i nästan 4 timmar, svinigt kallt var det, så när han väl kom var jag mest bara sur och irriterad stackarn :P "fan va lång tid d tog, kan vi gå nu?" var det jag vräkte ur mig, fan vilken kass hejaklack. Haha, men jag har bett om ursäkt iaf! Jag fattar inte hur alla dessa människor orkar springa! Hörde en tabt som sa att hennes man har blivit besatt av alla dessa klassiker, han e ju faktiskt 60 år nu! haha, sköna folk.
Efteråt smällde vi i oss en pizza, det var vi ju värda, eller iaf C. Men jag lyckades smälla i mig ganska mkt ja med, det tar ju mkt energi att sitta ute så länge ;)
Aja, vi kom hit vid 8 tiden iaf. Hade en bra kväll, såklart! Havanna somnade dock klockan 5 (!) när vi var ute, och vaknade lagom till jag tänkte lägga mig i sängen o sova vid 22.30. Sen somnade vi 00.30 och vaknade 05.00 imorse igen! Fan va småbarnslivet e härligt, eller vad säger ni`? Så för lite sömn och pms besvär e väl en bra kombination. Borde kanske hålla mig borta från mina medmänniskor idag.

0 kommentarer: