torsdag 24 september 2009

Film och Love!


Jag och havanna har en riktig mysdag idag! Vi tog en promenad till coop så fort det slutade att regna. Solen tittade tom fram lite grann :) Handlade lite gott till mig själv där. Sen gick vi och hyrde film! Haunting in connecticut blev det, den ska tydligen vara ganska scary, så hoppas jag vågar kolla på den :P Jag älskar skräckisar, men ser helst med någon annan :)
Nu sitter jag och äter digestivekex med La roule ost! GOTT! Låg och myste med havanna i soffan nyss, vi låg i divan delen och kramades, hon somnade tillslut min plutt! Får se om hon redan somnat för natten :S Isf blir det väl en till gå-upp-klockan-halv4-morgon imorgon! :(
Men så länge hon mår bra så! :) Jag älskar henne verkligen så det gör ont. Ibland ligger jag och tittar på henne när vi ska sova, och det gör ont i hjärtat för jag känner så mycket kärlek till denna underbara lilla människa!

0 kommentarer: