måndag 14 september 2009

Härlig förmiddag! :)

Vi har haft jätte trevligt idag! Var på mammagrupp kl 10. Det var flera nya idag, vi e ter st från gamla gruppen kvar. Alla var jätte trevliga! åt frukost och satt o snackade. Pratade om våra förlossningar, d e så intressant o höra hur andra upplever det.
Sen pratade jag med Mikael, en av dom nya familjeteraeuterna som jobbar där, han e med och håller i gruppen. Han vill ha ett samtal med alla för att lära känna oss och se lite hur vi har det. Det gick kanon och det var skönt att prata lite. Sen sa han och Gunilla till mig att "du är så bra att ha i den här gruppen, du är så öppen och social, speciellt när d e så många nya", härligt med lite positiv kritik! Så det suger jag åt mig som bara den. :)
Havanna sover nu, hon sov ganska dåligt på förmiddagen, somnade precis när vi skulle göra nåt hela tiden så hon vaknade :P Men nu sover hon ostört.
Nu ska vi bara mysa resten av dagen tror jag.
Imorrn e d föräldragrupp med bvc oxå!

0 kommentarer: