tisdag 15 september 2009

inte orkat skriva idag!
Idag var vi på föräldragupp på bvc för första gången, det var bra och trevligt :) Vi hade babymassage, havanna njöt jätte mkt :D Var roligt att lära sig så man kan göra hemma själv nu.
Pratade om mat och sömn oxå, var inte så mkt nytt där. Sen satt vi bara o snackade, trevligt som sagt :) Sen har jag och H bara vart hemma! Just det, vi gick till liljeholmen, en långpromenad. Men d e ingen trevlig väg just nu, dom bygger om precis vid den vägen så e mkt bilar och lastbilar och arbetarfolk :P Men havanna sov igenom allt.
Sen kom C hem och vi käkade middag. Nu kollar jag på unga mödrar och havanna sover. Hon har sovit sen kl FEM :S så jag tror dessvärre hon har somnat för natten. så hon borde vakna runt 3 tiden i natt och vilja gå upp för dagen :S Aja vi får se...
Nu ska jag kolla klart!

1 kommentarer:

isabelle sa...

haha ggud vad jobbigt! samma sak hände mig igår!! VILKEN MARDRÖM!
Elysia somnade klockan 18.00 !!...ja,du..tiden gick vid 19 trodde ja hon skulle vakna, vid 20 tog ja en varm långdusch..vid 21 tappade ja hoppet ...

min räddning var att hon kissat mkt i blöjjan, så ja bytte på henne..då vaknade hon o var uppe i ca 1½ timme!...
då sov hon från 22.30 till 05.30 .. det var skönt!

prova byta blöjjan, hört att de ska funka..de funka för mig :D ! då får du sovmorgon!

hoppas iaf hon vaknade nu när jag skriver! :)

kram!