fredag 26 mars 2010

Ännu en sovmorgon :)

Vill börja med att säga Grattis till Anna och Kristoffer som fick sin lilla tjej igår vid 13 tiden! Grattis!! Så himla roligt :)

Idag så klev vi upp vid 8.30, låg länge i sängen idag igen! Mitt lilla underverk. Men kvällen igår var inte lika enkel, skulle ju natta henne som vanligt vid 19, men det gick inte alls som jag hade tänkt mig. Så tog upp henne och tänkte att hon skulle somna på mig på soffan, haha inte det heller tydligen.. Strax efter 21 gick jag o la mig med henne iaf och vi somnade båda två.
Idag är jag dessutom lika förkyld som igår, om inte lite mer.. Jätte tråkigt faktiskt. Vi hade ju tänkt att gå över till Ingela och Johan ikväll (dom bor ju bara 3 hus bort) men vi får väl se hur det blir.
Det blir iaf en lugn helg, med båda mina hjärtan hemma. Ska nog försöka plugga lite oxå =)
Måste ner på bibblan och låna en engelsk roman till engelskan som ja ska läsa. Har ni några bra förslag på vad?

Nej nu ska jag fortsätta snora här hemma.

1 kommentarer:

isabele sa...

du kan ju fråga själva pocketshop-arbetaren herself! ;)

kan rekommendera en bok som heter " The end of Mr Y, eller den som jag själv läser nu som går på bio..otroooligt spännade! -> shutter Island av lehane*!

krya på dig! kram*!