torsdag 4 mars 2010

man kan inte göra annat än att skratta.


Idag var jag lite barnledig vilket var skönt, men jag saknade min lill fisrumpa :)

Åkte till wkb (mitt förr-förra jobb) och käkade lunch och satt och skrattade åt allas försök att härma hur alexandra låter när hon jobbar "MAGNUS!!" "jag måste kissa, niiiiiu" "skynd di!!"

Haha hon e för rolig.

Sen följde jag med upp till omklädningsrummet och tänkte låna lite hårspray av henne.... haha.. just det hårspray! "här" säger hon. Sprayar lite i håret och tycker det luktar förvånansvärt gott, inte allt starkt som hårspray brukar göra. sen blev det inge hårt alls i håret, det hände liksom ingenting. Jag anar oråd och tittar på burken. "DET ÄR JU FÖR FAN DEODERANT" . hahahah

"Jahaaaa oj då, men ja har använt den massa och sprayat massa i håret flera ggr, tyckte väl den luktade gott" säger hon tillbaka. E hon inte lite söt-trög min lilla vän, som för övrigt e havannas gudmor. Får hoppas innerligt att hon inte försöker lära havanna att styla sig i framtiden.. ;)

0 kommentarer: