måndag 1 mars 2010

Herregud vilken vecka.

Nu är det måndag igen, och imorgon en vecka sedan jag opererade mig. Imorgon ska jag på sårkontroll, och en vecka efter det ska jag ta bort stygnen. Det har gått sådär här hemma.
Havanna var ju jätte sjuk, hon har spytt varje dag tills idag. C blev oxå sjuk, magsjuk och sängliggandes i fredags stackarn. Så det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss här hemma. Tanken var ju att jag skulle få avlastning, men istället blev han sjuk och havanna blev ännu mer krävande. Menj vi har hjälpts åt så gått det går ändå och nu e alla på bättringsvägen :) Havanna spyr inte idag, C e relativt frisk, och jag kan typ bära igen! Ömmar vid stygnen och svider lite grann, men känner mig ändå bra. Så skönt!
Jag tänkte fara iväg på mammagruppen idag, dock utan barn eftersom hon precis blivit frisk.
Hon får vara hemma med pappsen. Känner att jag också behöver komma ut lite och träffa någon. Nu var det exakt två veckor sedan jag gick utanför våra dörrar typ. Nästan. En vecka innan OP var ju jag sjuk så. Så det ska bli sååå skönt att träffa tjejerna!
Måste även hinna förbi banken, hoppas hoppas jag hinner!

Till nathalie: Jag förminskade dom för de var otroligt stora och besvärliga. Hade inte för mycket besvär, men det väntades som ett brev på posten. Och jag är så sjukt nöjd med mina små bollar nu! :)

0 kommentarer: