tisdag 9 mars 2010

stääääda!

Ja nu var det ett tag sen.
I lördags var vi ju iväg på magnus 30-års fest. Det var väldigt lyckat! jätte fint var det, men sjuuukt god mat, jag åt säkert för 3 personer. haha. Och mycket dans blev det. Frida var även där och sjöng, hon som sjunger låten "dunka mig gul och blå". Hon var riktigt rolig och alla var med på noterna :) Kvällen var iaf mycket trevlig :)

sitter här hemma nu och har precis lagt havanna. Måste ta mig till ikea igen och hämta hängena som ej var med i förpackningen till gardinerna ju.. Dessutom ska jag köpa en fåtölj därifrån. Kanske man kan börja få iordning här hemma nångång :) Ska få upp tavelhyllan vi köpte med, men först och främst ska det fixas fram en borr, annars blire svårt :P Funderar även på att ta en städtur snart, havanna har rivit sönder ett papper i tusen små bitar på golvet, så skulle lika gärna kunna dra ett varv med snabeln när jag ändå e igång, och har precis hängt upp tvätten jag drog på imorse. Så jäkla skönt att bara få allt undanröjt, så det inte bara läggs på hög!
Tråkigt inlägg, I know, men så ere ibland ;)

0 kommentarer: