torsdag 25 mars 2010

Barn förstår mer än vad du tror!

Alltså jag måste verkligen ha världens underbaraste barn! Min unge har alltid vart den där ungen som går upp sjukligt tidigt. Men igår låg vi i sängen till halv 10, och idag till 10.30! Helt sjukt! Hon e snäll mot mamma när mamma är sjuk :) Kan ni förstå! Hon vaknar tidigt som vanligt, men sen gtar hon nappen och kryper upp mot mig ocg lägger sig tätt frmför mig så ja ska krama på henne, så vilar hon ett tag för atts edan sätta sig upp o leka lite i sängen igen. Sedan lägger hon huvudet på min mage och gosar och somnar till en stund. Så håller hon på sådär.
Hon måste verkligen ha känt av att mami behövde lite extra sömn för att vara pigg och glad under dagen i dessa snuviga tider. Åh mitt hjärtegull!

Idag blir vi iaf inne hela dagen igen, jag är ännu förkyldare än igår suger hårt alltså.
Ska verkligen bli bättre på att göra mitt plugg i tid oxå, känner mig lite taggad nu. Skulle vilja ha en dag ibland och bara sitta o rå plugga! Men nu är det ju inte riktigt så enkelt, men ska verkligen försöka ta mig mer tid på dagarna till att plugga.

Dags att söka nya kurser snart till sommaren, Svenska B och Naturkunskap lutar det mot, så har jag alla kärnämnen klara sen till hösten!

0 kommentarer: